Sabtu, 25 Julai 2009

PENGUMUMAN - Poster yang dah siap

INT - RUMAH AKU - RUANG TAMU - AKU DAN RAKAN-RAKAN - MALAM

Aku baru sampai kerumah setelah balik ke Perlis lawat mak sakit.

V.O AKU

Alhamdulilah mak dah sihat sikit..
.

Aku terus buka lap Top nak upload poster yang dah siap seperti yang telah aku janjikan..Isma yang siapkan..Isma YM aku masa aku ada di Perlis.
V.O AKU

Terima kasih Isma..

INSERT - POSTER MAWI OH MAWI


Cantik tak?...Aku suka...


Hah satu lagi, terkejut jugak dapat tau Yasmin Ahmad masuk hospital kena stroke..harap-harap dia sembuhlaa cepat. Aku minat sangat karya dia, yang pada aku unik.

Rumah aku ni ramai member-member aku melepak...hee..hee..dok tunggu nak tengok Telemovie aku yang akan keudara hari ni.. alaaa...Tajuk KETENTUAN . Harap-harap tak kena komen teruk, biasalah mulut housemate aku ni longkang sikit..kalau depa tak suka matilah aku kena kritik...


SELAMAT MENONTON SEISI KELUARGA
CUT TO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin