Jumaat, 10 Julai 2009

TELEMOVIE - A UNTUK ABAH


INT - RUMAH AKU - RUANG TAMU - AKU SEORANG DIRI - DAY

Aku duduk mengadap TV, lepas tu bosan tak ada cerita yang best kemudian aku ternampak Lap Top, Terus aku on kan.

V.O AKU (MONOLOG)
Orang lain ada blog..aku pun teringinlah jugak nak ada blog..dah lama dah nak tulis sebenaq nya, tapi dok delay-delay last-last terbengkalai... hari ni aku dah blank nak buat skrip baru...apalagi..gatai-gatai lah tangan tulis blog... enjoyyyyyyyyyyyyy.. Yang hampa semua tengok poster diatas tu adalah telemovie karya pertama aku, tajuk dia "A untuk Abah", dah lama dah shooting tahun lepas 2008, tapi tak tau apasal apa tah, sampai kelani pun tak keluaq-keluaq tv lagi. Penerbitnya 3 linemedia sdn bhd..pengarah dia Raja Ahmad Alauddin..poster tu Isya Yusoff yang buatkan.... tungulah noh...dengar kata nak keluar kat RTM....entahlah bila..tungguuuuuuu..

Kemudian Aku sambung tengok TV...Tengok sponge Bob.

INSERT - SPONGE BOB

CUT TO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin