Sabtu, 10 April 2010

TANGISAN SYUKUR

INT-RUMAH AKU - BILIK -AKU - MALAM

Tangisan Syukur Skrip ke3 yang saya tulis pada tahun 2008 akhirnya keluar jugak di TV2 tadi (9 April Slot Citra pukul 10 malam..Alhamdulilah.. (sekarang dah masuk 23 skrip dah saya tulis setelah hampir 3 tahun terjebak bidang penulisan skrip)

Tangisan syukur saya dapat ilham semasa saya bekerja di sebuah Hotel di KL (front Office)..saya ternampak budak autisme terus saya kaji tentang sindom itu dan buat cerita.

Dah lama menulis pada tahun 2008...banyak jugak dugaannya. Sebab orang baru nak masuk RTM memang susah..banyak kali kena rombak skrip..maklumlah baru belajar menulis masa tu.. penerbit juga tukar dari Ulek Urai kepada Jelas Juta atas sebab-sebab yang saya tak tahu.

Puas hati jugak la..tengok hasilnya.. walau bagai mana pun saya tetap akan terus belajar meningkatkan kualiti..

CUT TO

3 ulasan:

  1. boleh x sy taw OST utk drama tu..lagu die best..

    BalasPadam
  2. upload la drama tu.. nak tonton lagi sekali...

    BalasPadam

Blog Widget by LinkWithin